مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-10اجتماعي

بهشت احمدی مجهزترین آرامستان کشور


رییس سازمان آرامستان ها با بیان اینکه آرامستان بهشت احمدی مجهز به بهترین امکانات مورد نیاز است، گفت: بزرگترین سردخانه کشور در این آرامستان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا شریف گفت: در حال حاضر 46 آرامستان ثبت شده در شیراز وجود دارد که از این تعداد 33 آرامستان از جمله ارامستان های محله ای هنوز فعال هستند.

او به تکمیل ظرفیت دارالرحمه شیراز بعنوان بزرگترین آرامستان این کلانشهر اشاره و گفت: امروز در معابر دارالرحمه نیز شاهد دفن متوفیان در قبر های چند طبقه هستیم که با توجه به تکمیل ظرفیت، اجازه دفن اموات در معابر دارالرحمه را نمی دهیم چرا که با بسته شدن مسیر های دسترسی، تردد خانواده های متوفیان و افراد کم توان برای زیارت قبور با مشکل مواجه میشود.

شریف به ظرفیت های آرامستان بهشت احمدی و مساحت صد هکتاری سایت فضای سبز اشاره و گفت: با توجه به نیاز شهر در حال حاضر سایت آرامستان بهشت احمدی با 466هکتار وسعت آماده انتقال و افن اموات است تا کنون 8 هزار مورد از اموات در این آرامستان دفن شده اند.

او در خصوص ظرفیت این آرامستان نیز گفت: آغاز دفن اموات در ارامستان دارالرحمه شیراز با 42 هکتار وسعت از سال 46 دفن آغاز شد و تا به امروز به مدت 54 سال در حال خدمات رسانی به شهروندان و دفن اموات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت احمدی مجهزترین آرامستان کشور

بهشت احمدی مجهزترین آرامستان کشور