مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 23:272022-03-10اقتصادي

توقف اخذ عوارض در آزاد راه تبریز- سهند


با پیگیری های استاندار و سایر مسئولان آذربایجان شرقی، اخذ عوارض در آزادراه تبریز-سهند موقتا متوقف شده و تخفیف هایی برای خودروهای پرتردد اعمال می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در خصوص آزادراه تبریز-سهند که سال گذشته به بهره برداری رسیده بود و اخیرا سرمایه گذار پروژه اخذ عوارض از خودروها را طبق قرارداد مشارکت آغاز کرده بود اما بدلیل عدم اطلاع رسانی و اقناع شهروندان و نیز عدم اعمال تخفیفهای لازم برای خودروهای پرتردد با گلایه شهروندان شهر جدید سهند مواجه شده بود، با دستور ویژه استاندار آذربایجان شرقی جلسات بررسی و تصمیم گیری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرمانداران تبریز و اسکو، مدیرکل مسکن و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و دعوت از سرمایه گذار پروژه تشکیل شد.

جمع بندی این جلسات در نامه ای از طرف استاندار آذربایجان شرقی به وزیر مسکن و شهرسازی ارسال و ضمن تشریح موضوع، پیشنهادات مهمی ارائه شد.

 در نتیجه این مکاتبه و دیگر پیگیری ها از جمله توسط نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، مقرر گشته است اخذ عوارض تا پایان ماه مبارک رمضان متوقف شود تا ملاحظات لازم برای اعمال تخفیف خودروهای پرتردد(ساکنین سهند) و وسایل حمل و نقل عمومی و تعیین تکلیف تردد کنندگان به شهرک اندیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف اخذ عوارض در آزاد راه تبریز- سهند

توقف اخذ عوارض در آزاد راه تبریز- سهند