مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 00:322022-03-10اقتصادي

برای مهار تورم و گرانی راهی جز افزایش تولید نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمدصادق مفتح، پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد با ابراز خرسندی از حضور در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران استان زرخیز یزد اظهار داشت: - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای مهار تورم و گرانی راهی جز افزایش تولید نداریم و این مهم رویکرد اصلی دولت در سال آینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمدصادق مفتح، پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد با ابراز خرسندی از حضور در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران استان زرخیز یزد اظهار داشت: محور اقتصاد کشور در سال آینده در دست صنعتگران و معدنکاران است و دولت حساب بسیاری در مسیر گشایش تولید باز کرده است.

وی با اشاره به اینکه خانه های صنعت، معدن و تجارت بعد از ادغام وزارتخانه های بازرگانی و صنایع در سال 91 تشکیل شد، افزود: جای یک نهاد در دولت خالی بود که کار های اجرایی که دولت قرار است انجام دهد، به دست خود صنعتگران سپرده شود و خانه صنعت با همین رویکرد ایجاد شد.

مفتح بیان کرد: وزارت صمت اعتقاد دارد امور مربوط به برنامه ریزی و اجرا باید در خانه های صنعت و معدن انجام شود که البته اکنون خانه های صنعت و معدن با صفر ریال هزینه اداره می شود، اما در صددیم که یک جریان مالی در این خانه ها شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مهار تورم و گرانی راهی جز افزایش تولید نداریم

برای مهار تورم و گرانی راهی جز افزایش تولید نداریم