مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 00:322022-03-10ورزشي

راه اندازی خانه کاراته مازندران در سوادکوه


رییس هیأت کاراته مازندران از راه اندازی خانه کاراته مازندران در سوادکوه خبر داد و گفت: شهر زیراب برای سال 1401 میزبان مسابقات برتر کاراته کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حسن رجبی با اشاره به اینکه حدود 12 هزار کاراته کار سازمان یافته در مازندران فعالیت می کنند، گفت: 32 شهر و شهرستان مازندران دارای هیأت کاراته هستند.

  رییس هیأت کاراته مازندران با بیان اینکه در سال های 1398 تا 1400 به عنوان هیأت برتر کشور و مازندران انتخاب شدیم، افزود: 5 مربی ملی و 12 ملی پوش در رده های مختلف از مازندران در تیم های ملی حضور دارند.

رییس هیأت کاراته استان مازندران به اهدای 21 مدال قهرمانی آسیایی و جهانی در سال 1400 به خانواده شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: اهدای مدال علی بهبود به شهدای هفت تپه را برای اولین بار داشتیم و نام گذاری سال به نام شهدای شاخص نیز در برنامه ریزی ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه استمرار عنوان برتری هیأت کاراته مازندران در کشور و استان از اولویت های ما است، اظهار کرد: شهید روح الله سلطانی  برای سال 1401 به عنوان شهید شاخص کاراته مازندران معرفی و مسابقات مختلف با نام ایشان برگزار می شود.

رییس هیأت کاراته مازندران با تقدیر از حسن شورزند رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زیراب که از معدود مسؤولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه کاراته مازندران در سوادکوه

راه اندازی خانه کاراته مازندران در سوادکوه