مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 00:522022-03-10بين الملل

رایزنی صدر با سیاستمداران عراقی برای تشکیل دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو از تارنمای اینترنتی شبکه خبری سومریه نیوز ، دفتر صدر در بیانیه ای اعلام کرد که از میان شخصیت های سیاسی که مالکی به صورت تلفنی با آن ها به گفتگو نشسته است می توان به مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان، - مقتدا صدر رهبر جریان صدر روز پنجشنبه با شخصیت های سیاسی عراقی درباره شرایط سیاسی این کشور گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو از تارنمای اینترنتی شبکه خبری سومریه نیوز ، دفتر صدر در بیانیه ای اعلام کرد که از میان شخصیت های سیاسی که مالکی به صورت تلفنی با آن ها به گفتگو نشسته است می توان به مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان، محمد الحلبوسی رییس مجلس، نوری المالکی رییس دولت قانون و خمیس الخنجر رییس ائتلاف حاکمیت اشاره کرد.

این بیانیه می افزاید که صدر با این افراد درباره برخی موضوعات مهم مرتبط با شرایط کنونی عراق گفتگو کرده است.

ائتلاف سیاسی الخنجر و الحلبوسی که بعد از انتخابات عراق با مداخله ترکیه و امارات تحت عنوان السیاده (حاکمیت) شکل گرفته، بصورت گسترده در رسانه ها، شبکه های اجتماعی و از سوی فعالان سیاسی مورد انتقاد قرار گرفته است.

ناظران معتقدند که به دلیل اختلافات سیاسی و تحولات جدید بین المللی و منطقه ای، ابهامات درباره روند تشکیل حکومت و دولت در عراق ادامه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی صدر با سیاستمداران عراقی برای تشکیل دولت

رایزنی صدر با سیاستمداران عراقی برای تشکیل دولت