مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 00:522022-03-10اقتصادي

نباید مشکلات اقتصادی را فقط به تحریم گره زد


نباید مشکلات اقتصادی را فقط به تحریم گره زد بلکه در صورت گشایش و تعامل اقتصادی در دنیا رشد و پیشرفت اقتصاد ما نیز قابل توجه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، جشنواره صدای تولید، قهرمان تولید با هدف رقابت برنامه های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد و معرفی کارآفرینان برتر با حضور پیمان جبلی رییس صداوسیما، علی بخشی زاده معاون صدا و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان ایرانی برگزار شد.

پیمان جبلی در این مراسم با اشاره به شرایط موجود اقتصادی گفت: شرایط اقتصادی در سالی که پشت سر گذاشتیم چندان مطلوب مردم ایران نبود اما در پس سختی ها گشایش هایی وجود دارد.

وی افزود: مردم ایران با عزم جدی و جهادی و با اتکا به توانمندی های تولید داخلی و تکیه بر شعار سال مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید که رهبر معظم انقلاب سال هاست آن را در حوزه اقتصاد بیان می کند، بحران اقتصادی را پشت سرگذاشتند و امیدواریم در سال آینده به ویژه در حوزه صادرات و درآمدهای کشور شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

جبلی با اشاره به همت و توان برنامه سازان و تولیدکنندگان اقتصادی گفت: نباید این طور به نظر بیاید که اگر درها را به روی ما ببندند و پنجره ها را مسدود کنند ما دچار خفگی و تنگی نفس می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مشکلات اقتصادی را فقط به تحریم گره زد

نباید مشکلات اقتصادی را فقط به تحریم گره زد