مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 01:522022-03-10اقتصادي

ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه 800 میلیون یورویی فولاد مبارکه


مدیران عامل بانک صادرات ایران و فولاد مبارکه اصفهان در نشستی زمینه های توسعه همکاری فی مابین را بررسی و برای استفاده از ظرفیت های ریالی و ارزی این بانک در داخل و خارج کشور تفاهم کردند.

- حجت اله صیدی در دیدار مدیران مجموعه فولاد مبارکه بر تقویت همکاری بانک صادرات ایران با این شرکت تاکید کرد و گفت: همکاری با این شرکت تاکنون در مسیر مطلوبی قرار داشته و همچنان از تمامی ظرفیت های موجود ارزی و ریالی برای پیشبرد فعالیت های فولاد مبارکه استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که همه 500 شرکت برتر ایران به غیر از بانک های موجود در این فهرست و همچنین شرکت های بزرگ صنعت پتروشیمی، خودروسازی و دیگر صنایع کشور با بانک صادرات ایران همکاری دارند و 25 درصد گردش مالی آنها توسط این بانک انجام می شود، اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه برای بانک صادرات ایران از ‎اهمیت ویژه ای برخوردار است و این ظرفیت‎ ‎ وجود دارد که حداقل 25 درصد حجم عملیاتی بانکی این شرکت توسط بانک صادرات ایران انجام شود.

صیدی در این نشست با اشاره به روابط کارگزاری در کشورهای منطقه و برخورداری بانک صادرات ایران از بیشترین تعداد شعب خارج از کشور، برای انجام مبادلات ارزی و کاهش هزینه های تامین مالی شرکت فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرد و ظرفیت بانک برای تامین مالی سالانه حداقل 800 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه 800 میلیون یورویی فولاد مبارکه

ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه 800 میلیون یورویی فولاد مبارکه