مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 07:572022-03-11پزشكي

افزایش دقت، بهینه سازی هزینه کرد و رضایت مردم با اکترونیکی شدن نسخه نویسی


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، استفاده از فناوری های نوین مانند نسخه نویسی الکترونیک نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان ایفا خواهد کرد، - کارشناس نظام سلامت گفت: الکترونیکی شدن نسخه نویسی باعث می شود خطای پزشکی کاهش یابد و همچنین نظام سلامت نیز به یک شفافیت برسد که در آن کیفیت خروجی خدمات ارائه شده به مردم نیز به شدت افزایش خواهد یابد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، استفاده از فناوری های نوین مانند نسخه نویسی الکترونیک نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان ایفا خواهد کرد، اما به اعتقاد کارشناسان توجه به کیفیت زیرساخت ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و نقش بسزایی در موفقیت این گونه طرح های ملی خواهد داشت.

برای بررسی ابعاد مختلف این موضوع به سراغ سعید طاهری؛ کارشناس نظام سلامت و مدیرعامل پلتفرم هوشمند و یکپارچه پرونده الکترونیک پزشکی دکتر نکست رفتیم و دیدگاه وی را در زمینه ضرورت اجرای این طرح جویا شدیم.

کارشناس نظام سلامت، الکترونیکی شدن فرایند های درمانی و بهداشتی را دارای مزایای متعددی دانست و افزود: راحت تر شدن دسترسی بیمار به خدمات، یکی از مزیت های مهم نسخه نویسی الکترونیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دقت، بهینه سازی هزینه کرد و رضایت مردم با اکترونیکی شدن نسخه نویسی

افزایش دقت، بهینه سازی هزینه کرد و رضایت مردم با اکترونیکی شدن نسخه نویسی