مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-11ورزشي

تلاش کمانداران ریکرو برای حضور در بازیهای آسیایی چین


هر چند هنوز وضعیت تیم ریکرو برای حضور در بازیهای آسیایی چین مشخص نیست، اما هدف گذاری بر این است که با ارتقاء رکوردها، - شرایط حضور این تیم را در بازیهای آسیایی چین فراهم کنیم.

بهزاد پاکزاد در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ریکرو جهت شرکت در مسابقات کاپ آسیا تایلند، اظهار کرد: با توجه به رکوردگیری که در مسابقات انتخابی و درون اردویی داشتیم، رضا شبانی، ارشک فاضل، محمدحسین گلشنی و مهتا عبداللهی جزو کماندارانی بودند که با ثبت رکورد ورودی (660 برای مردان و 650 برای زنان) روز شنبه 21 اسفند همراه تیم کامپوند به تایلند اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که به دنبال ارتقاء رکورد کشور در ریکرو زنان و مردان هستیم، افزود: بهترین رکوردی که 11 سال گذشته توسط میلاد وزیری به ثبت رسیده 667 و در بخش بانوان 661 امتیاز که در اختیار زهرا نعمتی است، از آن زمان تاکنون این رکورد در کشور توسط هیچ کدام از کمانداران دوباره تکرار نشده، تلاش ما بر این است که ابتدا رکورد کمانداران را در کشور ارتقاء دهیم تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، شرایط حضور کمانداران ریکرو را در بازیهای آسیایی چین فراهم کنیم.

پاکزاد پیرامون این پرسش که وضعیت کمانداران اعزامی به تایلند را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما سعی داریم بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کمانداران ریکرو برای حضور در بازیهای آسیایی چین

تلاش کمانداران ریکرو برای حضور در بازیهای آسیایی چین