مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-11حوادث

سرقت لوازم خودرو، 40 درصد سرقت های تهران/ پلیس آخرین حلقه مبارزه با سرقت


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ سرقت های خرد را یکی از مهم ترین چالش های پلیس اعلام کرد و گفت: برای مقابله و کاهش آمارهای سرقت لازم است تمام دستگاه های مسئول به وظایف خود عمل کنند.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ سرقت های خرد را یکی از مهم ترین چالش های پلیس اعلام کرد و گفت: برای مقابله و کاهش آمارهای سرقت لازم است تمام دستگاه های مسئول به وظایف خود عمل کنند.

سرقت موضوعی نیست که بگوییم فقط پلیس در مورد آن مسئولیت دارد و اتفاقا پلیس آخرین حلقه محسوب می شود و قبل از آن دستگاه های دیگر نیز باید اقداماتی را انجام دهند .

سردار علیرضا لطفی در گفت وگو با ایسنا درباره مهم ترین چالش پلیس آگاهی در سال جاری اظهاکرد: مهم ترین چالش ما بحث سرقت های خرد است، چرا که رقم آن زیاد است و هم به دلایل مختلف از جمله حضور معتادان متجاهر، افزایش قیمت ها و .

میزان آن افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: به طوریکه امروزه آمارهای ما در تهران حاکی از آن است که بیش از 40 درصد از سرقت های رخ داده در شهر مربوط به لوازم، قطعات و موارد مرتبط با خودروهاست و عمدتا از سوی معتادان متجاهر انجام می شود.

تاثیر قیمت موبایل بر افزایش سرقت لطفی به افزایش قیمت برخی از اقلام و اشیای همراه شهروندان مانند گوشی تلفن همراه نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز یکی دیگر از مواردی است که به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت لوازم خودرو، 40 درصد سرقت های تهران/ پلیس آخرین حلقه مبارزه با سرقت

سرقت لوازم خودرو، 40 درصد سرقت های تهران/ پلیس آخرین حلقه مبارزه با سرقت