مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-11اقتصادي

قیمت بلیط های نوروزی ناوگان های حمل و نقل عمومی افزایش نمی یابد


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: قیمت بلیط های نوروزی ناوگان های حمل و نقل عمومی افزایش نخواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا شیرین زاده صبح امروز در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای نوروزی 1401، با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جهت آماده سازی و استقبال از مسافران برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته همکاران و دستگاه های ذی ربط اعم از داخل شهری و خارج از شهری به حالت آماده باش هستند و در خارج از شهر دستگاه های مختلف از جمله پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، امدادخودرو و راهداری با تمامی تجهیزات آماده خدمات به همشهریان هستند.

وی افزود: مجتمع های رفاهی و راهدارخانه ها تمامی تجهیزات و تاسیسات و امکانات کنار جاده ای آماده خدمات به همشهریان هستند و در داخل شهر نیز شهرداری ها و پلیس راه و سایر دستگاه های مربوطه نیز با برنامه های جامع خود به مسافران خدمات ارایه خواهند داد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با 80 درصد ظرفیت خود مسافران را سوار خواهند کرد و تمامی پروتکل های بهداشتی از طرف دست اندرکاران حمل و نقل و هم چنین مردم باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیط های نوروزی ناوگان های حمل و نقل عمومی افزایش نمی یابد

قیمت بلیط های نوروزی ناوگان های حمل و نقل عمومی افزایش نمی یابد