مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-11اقتصادي

ایکس ری کانتینری ایرانی صادر می شود/ امکان تولید سالانه 30دستگاه در کشور


شرکت دانش بنیان تولید کننده دستگاه ایکس ری کانتینری با تولید سالانه 30 دستگاه در کشور، برای صادرات این محصول به کشورهای آفریقایی و سوریه نیز برنامه دارد.

- علی داوری دولت آبادی، مدیرعامل شرکت تولید کننده ایکس ری کانتینری در مورد این طرح به خبرنگار مهر گفت: این دستگاه مجموعه ای از سخت افزارها و نرم افزارهای با فناوری بالا را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: سازوکار دستگاه های بازرسی کانتینری کالا متشکل از یک شتاب دهنده خطی برای تولید اشعه و یکسری آشکارساز جهت دریافت اشعه عبوری از هدف و سیستم پردازش تصویر است.

دولت آبادی بر توجه بیشتر به منظور استفاده از این فناوری در مرزهای کشور تاکید کرد و گفت: تامین 80 درصد از دستگاه بازرسی ایکس ری کانتینری این مرزها بر عهده این شرکت است.

توان تولید 30 سامانه ایکس ری کانتینری در سال مدیر شرکت گفت: در حال حاضر توان فنی برای تولید سالانه 30 دستگاه را داریم اما برای ساخت، نیازمند زیر ساخت هایی همچون محل تولید هستیم زیرا تولید اشعه ایکس نیاز به حفاظت پرتویی برای تست دارد به همین دلیل برای تولید این میزان دستگاه باید سرمایه مورد نیاز تامین شود.

دولت ابادی با اشاره به میزان نیاز کشور به 300 دستگاه بازرسی ایکس ری کانتینری گفت: در کشور مرزهای مختلفی مانند مرزهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مرزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایکس ری کانتینری ایرانی صادر می شود/ امکان تولید سالانه 30دستگاه در کشور

ایکس ری کانتینری ایرانی صادر می شود/ امکان تولید سالانه 30دستگاه در کشور