مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-11سياسي

تحقق اشتغال 62 درصدی محکومان زندان در استان قم


دادستان قم از اشتغال به کار 62 درصدی محکومان استان خبر داد و گفت: دو هزار و 63 زندانی در 90 مرکز اشتغال و کارگاه، مشغول به کار و کسب درآمد هستند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب، بازپروری، اصلاح و تربیت زندانیان، انسان سازی، توانمندسازی، حرفه آموزی و مهارت آموزی آنان را از اهداف این طرح عنوان کرد و بیان کرد: طرح اشتغال زندانیان شامل اشتغال در داخل زندان، اشتغال در محیط کار و کارگاه های خارج از زندان و اشتغال پس از خروج و آزادی آنان است.

وی با اشاره به بازدید اخیر بنیامین محمدی دادیار ناظر بر زندان های استان و بنیاد تعاون و انجمن حمایت از زندانیان از 3 کارگاه اشتغال پایدار زندانیان، گفت: به منظور بررسی میدانی وضعیت فعالیت و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی همکار در طرح اشتغال زندانیان، جلسات و بازدیدهای دوره ای مسئولان قضایی و اجرایی استان با کارفرمایان و زندانیان رأی باز واحدهای تولیدی استان به طور مستمر برگزار می شود و به صورت چهره به چهره، مسائل کاری و قضایی آنها از نزدیک پیگیری می شود.

غریب اجرای این طرح در استان قم را در کشور بی بدیل دانست و افزود: با همکاری تعدادی از صنعتگران با مجموعه زندان ها، کارگاه های اشتغال در زندان های مرکزی، اردوگاه و بند نسوان و کانون اصلاح و تربیت استان تجهیز شده اند که در مجموع 30 کارگاه و 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اشتغال 62 درصدی محکومان زندان در استان قم

تحقق اشتغال 62 درصدی محکومان زندان در استان قم