مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-11سياسي

پیام رییس جمهور به خانواده شهید آملی ابلاغ شد


معاون اجرایی رییس جمهور، پیام ویژه سیدابراهیم رییسی رییس جمهور را به پدر و مادر شهید سردار محمدتیموریان از فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی تقدیم کرد.

- ، سید صولت مرتضوی صبح جمعه در دیدار با خانواده شهید محمد تیموریان در شهرستان آمل گفت: خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ نظام و انقلاب هستند و حضور آنها و فرزندان شهیدشان باعث عزت و آبروی نظام وایران اسلامی شده اند.

وی افزود: صیانت از آرمان شهیدان رسالتی است که اگر به خوبی ایفا شود، انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود با شتاب به پیش رفته و اثر بخش تر خواهد بود.

مرتضوی ادامه داد: پیگیری فرهنگ ایثار و شهادت باعث می شود تا قطار انقلاب و مدیریت کشور از ریل پیشرفت و تعالی خارج نشود.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: صیانت از آرمان شهیدان، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرده و تلاش کنیم ارزش های شهیدان را به پدیده ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل کنیم.

مرتضوی، با قدردانی ازایثارگری و خانواده معظم شهیدان، اظهار داشت: تکریم خانواده شهیدان و جانبازان وظیفه است که همه مسئولین باید همواره آن را در برنامه ها و دستور کار خود داشته باشند.

معاون اجرایی رییس جمهور پس از این دیدار به همراه سیدعباس حسینی فرماندار ویژه آمل در گلزار شهدای آمل حضور یافت و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس جمهور به خانواده شهید آملی ابلاغ شد

پیام رییس جمهور به خانواده شهید آملی ابلاغ شد