مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-11سياسي

سرمایه گذاری روی یک استارت آپ برای تجاری سازی گرافن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت پاراگراف (Paragraf) که از دانشگاه کمبریج نشات گرفته است، مواد گرافن را با ضخامت یک اتم توسعه داده که می تواند در طیف وسیعی از دستگاه های پزشکی، - دولت بریتانیا و یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر روی یک استارت آپ مستقر در کمبریج با هدف تجاری سازی گرافن در دستگاه های الکتریکی سرمایه گذاری مشترک انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت پاراگراف (Paragraf) که از دانشگاه کمبریج نشات گرفته است، مواد گرافن را با ضخامت یک اتم توسعه داده که می تواند در طیف وسیعی از دستگاه های پزشکی، الکترونیکی و حوزه انرژی استفاده شود.

گرافن توسط دانشمندان و مهندسان به دلیل خواص خارق العاده اش، از رسانایی بالا گرفته تا استحکام و انعطاف پذیری مورد تحسین قرار گرفته است.

شرکت پاراگراف از این ماده استفاده می کند، تا محصولات بسیار سریع تر و کارآمدتر کار کنند.

در حال حاضر این ماده توسط محققان آزمایشگاه تحقیقاتی فیزیک ذرات اروپایی CERN در سوییس و توسط شرکت هایی مانند رولز رویس استفاده می شود.

پاراگراف ادعا می کند که اولین شرکتی است که فناوری مقیاس پذیر را برای تولید انبوه گرافن برای صنعت نیمه هادی توسعه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری روی یک استارت آپ برای تجاری سازی گرافن

سرمایه گذاری روی یک استارت آپ برای تجاری سازی گرافن