مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-11سياسي

دومین لیگ کتابخوانی دانش آموزی گرمسار برگزار شد


همزمان با هیجدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی، دومین لیگ کتابخوانی دانش آموزی گرمسار برگزار شد.

- ، مقارن با هیجدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به همت اداره کتابخانه های عمومی گرمسار و با همکاری اداره آموزش و پرورش آیین اختتامیه دومین لیگ کتابخوانی دانش آموزی شهرستان صبح جمعه به میزبانی فرهنگسرای خورشید تابان برگزار شد.

در این مراسم تیم شهید صدرزاده از مدرسه بوستان دانش شامل فائزه الیکایی، مهلا سادات مطهری و فاطمه سادات میرا حمدیان مقام نخست، تیم یاسمن از مدرسه حضرت زهرا (س) شامل یاسمن داودی، فاطمه قنبری و نازنین قلجی و تیم نیک اندیشان از مدرسه بوستان دانش شامل نسرین تنرس، رزیتا معادی و زهرا قنبری مقام سوم را کسب کردند.

ایجاد انگیزه کتابخوانی مدیرکل کتابخانه های استان سمنان در این مراسم شکل گیری دومین لیگ کتابخوانی دانش آموزی را راه خوبی برای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان دانست و گفت: این قشر آتیه ساز ایران اسلامی هستند و هر چه با تعالیم فرهنگی و کتابخوانی عجین باشند، از آسیب های اجتماعی در امان خواهند بود.

محمد طاهریان با بیان اینکه رویدادهایی از این قبیل کاربردها و کارکردهای بسیاری دارند اما شاید یکی از مهمترین آنها، موج تهییج کننده ای است که دانش آموزان را برای کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین لیگ کتابخوانی دانش آموزی گرمسار برگزار شد

دومین لیگ کتابخوانی دانش آموزی گرمسار برگزار شد