مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-11اقتصادي

اثرات طرح صیانت بر کسب و کار اینترنتی


عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی و صنایع مشترک ایران-چین در یادداشتی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی نوشت: در دوره ای که بسیاری از کشورهای جهان برای افزایش رشد اقتصادی در اندیشه افزایش پهنای باند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در یادداشت سعید اشتیاقی آمده است: بیش از 500 هزار کسب وکار اینترنتی در ایران فعالیت می کنند و این مهم سبک زندگی بسیاری از ایرانیان را دستخوش تغییر و تحول کرد.

به جز این رقم، تعداد زیادی از فعالان صنوف مختلف کشور نیز با استفاده از بستر اینترنت فشار رکود بازار و حجم پایین مبادلات را کاهش می دهند و توانسته اند کسب درآمد کنند.

با گذشت زمان و به مرور ضریب نفوذ اینترنت، شبکه های اجتماعی و موبایل در ایران افزایش یافت و چشم انداز کلی تأمین نیاز و خرید اینترنتی در کشور به طور کلی دگرگون شد.

اکنون بیش از 94 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد و بسیاری از دسترسی ها، اطلاعات و.

از این مسیر ایجاد می شود.

بیش از پنج سال از تصویب آیین نامه پیشنهادی اتاق اصناف ایران به هیأت عالی نظارت مبنی بر توسعه تجارت الکترونیک و ارائه خدمات دیجیتالی می گذرد.

فروشندگان، خدمات دهندگان وسایل و تجهیزاتی نرم افزار و سخت افزاری اولین گروه صنفی بودند که آیین نامه مذکور را به کار گرفتند و در آن زمان از حمایت های قانونی برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات طرح صیانت بر کسب و کار اینترنتی

اثرات طرح صیانت بر کسب و کار اینترنتی