مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-11سياسي

کاهش وابستگی دانشگاه ها به بودجه دولت با خلق ثروت از علم و فناوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در جریان سفر هیات دولت به استان مازندران، به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر علوم در پارک علم و فناوری مازندران مستقر و به مطالبات مردمی در حوزه آموزش عالی پاسخ گفت.

خطیبی در جریان سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، با حضور در محل پارک علم و فناوری مازندران با روسای دانشگاه های این استان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

مدیران علم و فناوری استان در این جلسه به بیان دغدغه ها، مشکلات، درخواست ها و بررسی راهکار های حل آن پرداختند.

نماینده تام الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این جلسه به عزم دولت در رفع مشکلات مجموعه علم و فناوری استان مازندران تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته بودجه های قابل توجهی در سفر ریاست جمهوری به استان مازندران تصویب خواهد شد تا بخش از مشکلات دانشگاه ها و پارک علم و فناوری مرتفع شود.

وی با اشاره به سیاست های وزارت علوم در دولت سیزدهم، افزود: حفظ منزلت و کرامت نیروی انسانی به خصوص یاوران علمی که از سرمایه های ارزشمند سازمانی هستند دارای اولویت است.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، یکی از برنامه های این وزارت را کاهش وابستگی دانشگاه ها به بودجه دولت عنوان کرد و گفت: دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وابستگی دانشگاه ها به بودجه دولت با خلق ثروت از علم و فناوری

کاهش وابستگی دانشگاه ها به بودجه دولت با خلق ثروت از علم و فناوری