مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-11سياسي

جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در تویسرکان گرفته شود


جلوی ساخت و ساز خلاف را در این شهرستان گرفته ایم چراکه نباید در شهرستان تویسرکان هرج و مرجی باشد.

- به گزارش، حسین افشاری در شورای اداری شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در راستای جهاد تبیین، مرکز توسعه سازمان ملل دو سال گذشته به مناسبت 40 سال بعد از تأسیس شاخص توسعه انسانی را 189 کشور جهان بررسی کرد که جمهوری اسلامی ایران رتبه اول شتاب توسعه انسانی در جهان کسب کرد، گفت: در این زمینه، رتبه دوم را چین و رتبه سوم را ترکیه در این زمینه کسب کرد.

وی با بیان اینکه بهداشت و نرخ امید به زندگی اولین شاخصه توسعه انسانی است، متذکر شد: بحث هرم آموزشی دومین شاخصه و رفاه اجتماعی سومین شاخصه است، اکنون دورترین روستای ما از نعمت گاز برخورداراست.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه اولویت های سال آینده از سوی ادارات جمع آوری شده است، گفت: هم اکنون، تعداد 57 پروژه از کلان تا خورد جز دستور کار اداری شهرستان قرارگرفته است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: منابع مالی سد سازی، راه، بیمارستان جز پروژه های بزرگ است که از منابع ملی خواهد بود و این وظیفه مدیران شهرستان است که با استفاده از ظرفیت نماینده تویسرکان آنها را پیگیری کنند.

افشاری در ادامه صحبت های خود گفت: ادارات در زمینه جذب اعتبارات استانی باید اطلاعات پایه ای خود را به ادارات کل مختص هر اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در تویسرکان گرفته شود

جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در تویسرکان گرفته شود