مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-11سياسي

آغاز ساخت مدرسه با حضور وزیر آموزش وپرورش در قائمشهر


عملیات اجرایی ساخت مدرسه 6 کلاسه ابتدایی در قائمشهر با حضور وزیر آموزش و پرورش که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر استانی به مازندران، - در این شهرستان آغاز شد.

صبح جمعه 20 اسفند 1400، یوسف نوری همزمان با سفر آیت الله سیدابراهیم رییسی به مازندران با هدف بررسی مسائل و رفع مشکلات آموزش و پرورش استان، وارد قائمشهر شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر در آیین کلنگ زنی این مدرسه در حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه ای که کار ساخت آن شروع شده یک مدرسه تخریبی با بیش از 60 سال قدمت بود که در راستای نهضت مدرسه سازی و با رایزنی های صورت گرفته توسط خیرین و نوسازی مدارس، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

هوشنگ اصغریان با اعلام اینکه این مدرسه 6 کلاسه با زیربنای هزار مترمربع و در 2 طبقه ساخته خواهد شد، افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این مدرسه حدود 6 میلیارد تومان است.

اصغریان اضافه کرد: 50 درصد از هزینه ساخت این مدرسه توسط خیرین و بقیه توسط نوسازی مدارس انجام خواهد شد.

دیدار با مسئولان استانی و حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قائمشهر، دیدار و دلجویی از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی، افتتاح جاده سلامت، نشست صمیمی با فرهنگیان استان و بازدید، افتتاح و ریل گذاری چندین پروژه آموزشی - ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت مدرسه با حضور وزیر آموزش وپرورش در قائمشهر

آغاز ساخت مدرسه با حضور وزیر آموزش وپرورش در قائمشهر