مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-11سياسي

رییس شورای شهرکرد: ظرف یک ماه آینده شهردار جدید را معرفی می کنیم


رییس شورای شهر شهرکرد گزینه های مطرح شده در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: سعی می کنیم ظرف یک ماه آینده شهردار جدید را انتخاب کنیم.

- محمدرضا بیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه از نظر اکثریت اعضای شورا خاتمه خدمت شهردار مستند به مفاد آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار، قطعی است، گفت: این قانون در سال 97 توسط هیات وزیران تصویب شد که به عدم سکونت شهردار در محدوده شهر اشاره می کند.

رییس شورای شهر شهرکرد افزود: همه مصوبات شورا روزهای شنبه در شورای تطبیق بررسی و نظر نهایی شورا در خصوص آن مصوبه اعلام می شود که مصوبه اخیر نیز شنبه بررسی می شود و هیچ طومار و یا دفاعی نمی تواند عدم سکونت را سکونت قلمداد و مانع اجرای رای قانونی شورای اسلامی که با حضور فرماندار در صحن شورا اخذ شده، شود.

وی ادامه داد: اگر مخالفتی با تصمیم گرفته شده وجود داشته باشد متاسفانه مخالفت با اجرای قانون خواهد بود که محل تامل است و موضوع از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد، البته قطعا مجریان قانون از اجرای قانون جلوگیری نخواهند کرد.

شهردار شهرکرد شرط احراز را از دست داد رییس شورای شهر شهرکرد افزود: امروز حرف استیضاح شهردار نیست که نیاز به طی شدن زمان و یا فرصت دادن باشد بلکه ایشان شرط احراز را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهرکرد: ظرف یک ماه آینده شهردار جدید را معرفی می کنیم

رییس شورای شهرکرد: ظرف یک ماه آینده شهردار جدید را معرفی می کنیم