مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-11سياسي

شرکت 3334 نفر در آزمون استخدامی دادگستری اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: آزمون استخدامی دادگستری استان اردبیل با شرکت 3 هزار و 334 نفر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- حجت الاسلام حسین کثیرلو در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری آزمون استخدامی دادگستری در دو شهرستان اردبیل و پارس آباد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون با شرکت 3 هزار و 334 نفر در حال برگزاری است و از بین شرکت کنندگان 176 نفر با طی مراحل مصاحبه و گزینش جذب دستگاه قضا در اردبیل خواهند شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل از فعالیت 300 نفر عوامل اجرایی در این آزمون در سه دانشگاه سما، آزاد و پیام نور خبر داد و بیان کرد: مشکل خاصی در روند برگزاری این آزمون در اردبیل و پارس آباد مشاهده نشد و آزمون در مکانی آرام و سالم با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

کثیرلو به همکاری جهاد دانشگاهی اردبیل در برگزاری آزمون های استخدامی اشاره کرد و گفت: در هفته های اخیر شاهد برگزاری آزمون استخدامی قضات و داوران و امروز نیز آزمون استخدامی دادگستری هستم که در هر دو آزمون جهاد دانشگاهی آمادگی خود را برای حضور در چنین عرصه هایی خوب نشان داده است.

کثیرلو افزود: ما رضایت کاملی از عملکرد جهاد دانشگاهی در اردبیل به ویژه در برگزاری آزمون های تخصصی داریم و امیدواریم این روند همکاری با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 3334 نفر در آزمون استخدامی دادگستری اردبیل

شرکت 3334 نفر در آزمون استخدامی دادگستری اردبیل