مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-11فرهنگي

هنرمند چهارمحال و بختیاری نشان عالی یونسکو را دریافت کرد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هنرمند استان، برگزیده جایزه بین المللی حکیم نظامی شده است، گفت: این هنرمند نشان عالی یونسکو را دریافت کرد.

- ، ابراهیم شریفی اظهار کرد: هنرمند چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از برگزیدگان نخستین جایزه بین المللی حکیم نظامی، شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت این شاعر ایرانی، نشان عالی یونسکو را دریافت کرد.

وی با اشاره به طراحی و انتخاب نخستین جایزه بین المللی حکیم نظامی در هفت حوزه ادبیات، نظامی پژوهی، خوشنویسی، نگارگری، هنرهای نمایشی، فرهنگ عامه و موسیقی از سوی کمیسیون ملی یونسکو ایران: عنوان کرد: کوروش اسدپور خواننده موسیقی محلی، ترانه سرا و فعال فرهنگی چهارمحال و بختیاری در بخش موسیقی این رویداد فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این هنرمند فعال در عرصه موسیقی محلی و استاد آواز بختیاری از جمله چهره های برگزیده فرهنگ و هنر کشور به شمار می رود که در طول عمر هنری خود سهم عمده ای را در ترویج و معرفی آموزه ها و دستاوردهای حکیم نظامی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به معرفی هر چه بهتر مشاهیر ایرانی و همچنین پاسداشت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی شکل گرفته است، گفت: در تقویم فرهنگی 21 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند چهارمحال و بختیاری نشان عالی یونسکو را دریافت کرد

هنرمند چهارمحال و بختیاری نشان عالی یونسکو را دریافت کرد