مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-11سياسي

گوش شنوای آقای رییس جمهور برای شنیدن درددل های محیط بانان میانکاله + عکس


رییس جمهور در بازدید از میانکاله با محیط بانان از نزدیک گفت وگو کرد و در این بازدید دستور داد؛ با توجه به اینکه در این منطقه آتش سوزی های فصلی اتفاق می افتد یک ایستگاه آتش نشانی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور روز جمعه از تالاب میانکاله بازدید کرد.

در این بازدید رییس جمهور با محیط بانان منطقه گفت وگو کردند و سوالاتی در ارتباط با وضعیت میانکاله و بیشترین مسائل و مشکلاتی که محیط بانان منطقه با آن دست به پنجه نرم می کنند مطرح شد.

با وجود اینکه مزایا و حقوق برای محیط بانان است ولی آنان در این بازدید اصلی ترین مسائل میانکاله از جمله خشکی تالاب،  مشکل پسروی آب، حق آبه های زیست محیطی و چاره اندیشی در ارتباط با آتش سوزی های مکرر در منطقه را مطرح کردند.

علی کلانه رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد:  مهم ترین مشکلاتی که در تالاب با آن مواجه هستیم بحث تامین اعتبار حق آبه های زیست محیطی، چاره اندیشی در ارتباط با آتش سوزی های مکرر در منطقه و مشکل خشکی و پسروی آب از مهم ترین مسائلی بوده که در این بازدید از رییس جمهور درخواست کردیم.

مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران نیز در این بازدید با اشاره به اینکه آب خلیج به شدت دارد خشک می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش شنوای آقای رییس جمهور برای شنیدن درددل های محیط بانان میانکاله + عکس

گوش شنوای آقای رییس جمهور برای شنیدن درددل های محیط بانان میانکاله + عکس