مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-11اقتصادي

تصویب 10 میلیارد تومان برای بهسازی بازار شیراز


استاندار فارس خواستار اجرای بهسازی بازار وکیل شد گفت: برای بهسازی ومسقف شدن ابنیه بازارهای تاریخی کلانشهر شیراز اعتبار 10 میلیارد تومانی مصوب شده که نیاز است مسئولان مربوطه برای اجرای این پروژه آستین بالا بزنند.

- محمدهادی ایمانیه در جلسه بررسی مسائل شهرستان شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه در بحث فرهنگی اعتبار لازم برای احداث تالار مرکزی شیراز به تصویب رسیده که نیاز است مجموعه شهرداری شیراز به صورت مشترک با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در زمینه ساخت و بهره برداری از این مجموعه همکاری های لازم را داشته باشند تا شاهد بهره برداری یکی از تالارهای تخصصی در این شهر باشیم.

به نقل از استانداری فارس، او با اشاره به اینکه در زمینه طرح مسجد محوری تلاش داریم با استفاده از ظرفیت موقوفات استان مشکلات عمرانی و زیر ساخت های این مهم را به سرانجام برسانیم، گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر می توانند با برنامه ریزی دقیق برای رفع این نقیصه چاره اندیشی کنند و مجموعه استانداری نیز برای تحقق بخشی این مهم آمادگی لازم را دارد.

ایمانیه با تاکید براهمیت احداث خانه عالم با هدف رونق در امور فعالیت های مساجد، افزود: 200 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت خانه عالم در فارس توسط وزارت راه و شهرسازی مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 10 میلیارد تومان برای بهسازی بازار شیراز

تصویب 10 میلیارد تومان برای بهسازی بازار شیراز