مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-11اقتصادي

طرح توزیع کالابرگ به اشخاص به شورای نگهبان ارسال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اختصاص بودجه قابل توجه به تأمین کالاهای اساسی یکی از اولویت های مجلس و دولت است، اظهار کرد: در بودجه سال 1400 جیزی بالغ بر هشت میلیارد دلار به منظور واردات کالاهای اساسی اختصاص یافته بود که این اعتبار در 6 ماه نخست به اتمام رسیده و دولت به اجبار 13 میلیارد دلار دیگر به این مهم اختصاص داد.

وی با اشاره به راهکار مجلس در خصوص تأمین ارز به منظور واردات کالاهای اساسی گفت: مجلس دو راهکار اختصاص 13 میلیارد دلار برای تأمین و واردات کالاهای اساسی و یا ارائه کالا برگ به اشخاص را پیشنهاد داده و این طرح به شورای نگهبان ارسال شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اعلام حذف ارز ترجیحی در بودجه سال 1401 افزود: امسال دولت طرح حذف ارز ترجیحی را ارائه داد و در نهایت نیز، در لایحه 1401، ارز ترجیحی را حذف کرد.

نجفی با تأکید بر لزوم توجه به بارور کردن ابرها به منظور افزایش باران به ویژه در فصل زراعی بیان کرد: برخی از شرکت های دانش بنیان توانایی انجام این کار را دارند لذا و در همین راستا 500 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان برای بارور کردن ابرها اختصاص یافته است.

وی نقش استفاده از پهپاد برای سمپاشی و آبیاری زمین های کشاورزی را بسیار موثر دانست و تصریح کرد: آب سفیدرود نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توزیع کالابرگ به اشخاص به شورای نگهبان ارسال شد

طرح توزیع کالابرگ به اشخاص به شورای نگهبان ارسال شد