مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-11بين الملل

امضای 5 سند همکاری رهاورد سفر «رحمان» به مصر+تصاویر


رییس جمهور تاجیکستان در چارچوب سفر رسمی خود به مصر با رییس جمهور و سایر مقامات عالی این کشور دیدار و 5 سندهمکاری در زمینه های مختلف را به امضا رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان ، رییس جمهور تاجیکستان در چارچوب سفر رسمی خود به مصر با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور، سایر مقامات عالی رتبه و دوایر کسب و کار این کشور دیدار و در دانشگاه قاره سخنرانی کرد.

رحمان در ابتدای این سفر نخست در قاهره تاج گل های را در پای مجسمه سرباز گمنام و مقبره محمد انور سادات رییس جمهور اسبق مصر به نشانه احترام به تاریخ، فرهنگ، تمدن و یاد و خاطره فرزندان این کشور قرار داد.

سپس  دیدار رسمی وی با رییس جمهور مصر که در قالب دوجانبه آغاز و با حضور هیات های گسترده دو طرف ادامه یافت برگزار و مسائل مهم همکاری دوجانبه و چندجانبه بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جریان این ملاقات خاطرنشان شد که تشدید کار کمیسیون بین دولتی تاجیکستان و مصر در زمینه همکاری های اقتصادی، علمی و فنی، برگزاری همایش کسب و کار و ایجاد شورای تجاری دو کشور نقش مهمی را در گسترش همکاری های اقتصادی و اجتماعی بین دو کشور ایفا خواهند کرد.

در طول این دیدار بر توسعه همکاری ها در زمینه های صنعتی، کشاورزی، بهداشتی، دارویی و اجرای طرح های سرمایه گذاری مشترک تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 5 سند همکاری رهاورد سفر «رحمان» به مصر+تصاویر

امضای 5 سند همکاری رهاورد سفر «رحمان» به مصر+تصاویر