مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-11سياسي

مشکلات منطقه توت نده از سوی فرماندار دنا بررسی شد


فرماندار دنا و دیگر مسؤولان در بازدید از منطقه توت نده از نزدیک مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا و اعضای شورای اداری در بازدید میدانی از نقاط مختلف روستای توت نده دیدار و با مردم روستا گفت وگو کردند.

فرماندار دنا در این دیدار با تاکید بر خدمات دهی مطلوب به روستاییان  گفت: روستای توت نده که  به عنوان مهد تمدن مرزدار دیروز جبهه های جنگ دارای استعدادهای علمی و فرهنگی بوده است فراموش نشده است و با نگاه اولویت دار می طلبد به عنوان مسیر بین بخشی و جاده ترانزیتی شمال به جنوب ساختار ورودی و خروجی آن تقویت و ساماندهی شود.

  درخشان زاده اظهار داشت: ما اصلی را سرلوحه کارهایمان قرار دادیم آن اصل مسولیت پذیری در قبال مردم است که به محض ورودم  به شهرستان به عنوان راهبرد کاری ام بوده و اعتقاد دارم بهترین روش در مقطع کنونی در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت مردمی و خدمتگزار خدمت بی ریا به مردم است.

فرماندار دنا با توصیه به مدیران  گفت: خدمت صادقانه به مردم و تکریم مردم خواسته ها و درخواست های عمومی مردم بصورت طرح در برنامه ها گنجانده می شود قطعا مقوله تخصیص منابع اعتباری بصورت ویژه در دستور کار  استـ وی گفت: مشکل بی آبی یکی از اساسی ترین مشکلات این منطقه است و چاه جدید مکمل چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات منطقه توت نده از سوی فرماندار دنا بررسی شد

مشکلات منطقه توت نده از سوی فرماندار دنا بررسی شد