مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-11سياسي

برگزاری مطلوب آزمون استخدامی قوه قضاییه در فارس


رییس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد که آزمون استخدامی دستگاه قضا در سه حوزه امتحانی، به بهترین شکل ممکن توسط جهاددانشگاهی در این استان برگزار شد.

- حجت الاسلام سید کاظم موسوی جمعه 20 اسفند در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی دستگاه قضا توسط جهاددانشگاهی در فارس، ضمن ابراز رضایت کامل از نحوه برگزاری، رعایت مسائل بهداشتی، نظم و مقررات حاکم بر فضای امتحانی و .

، به خبرنگاران اعلام کرد که نظارت مناسبی از سوی دستگاه برگزار کننده و حفاظت اطلاعات دادگستری فارس، بر روند برگزاری این آزمون وجود داشت.

موسوی با اشاره به اینکه فارس به لحاظ جمعیت متقاضی در آزمون استخدامی قوه قضاییه، سومین استان کشور بوده است، گفت: فارس انشاالله بیشترین جذب کننده را هم خواهد داشت.

او گفت: دادگستری خصوصا دادگستری استان فارس به دلیل تعدد حوزه های قضایی، با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است و امیدواریم که هرچه سریعتر با مشخص شدن نتایج، شاهد جذب نیروی مورد نیاز باشیم.

موسوی با تاکید براینکه جهاددانشگاهی در شیوه و شکل برگزاری آزمون و انجام مقررات، عملکرد موفقی داشته است، گفت: در چند آزمونی که شخصا شاهد برگزاری آن بوده ام، جهاددانشگاهی چه در برگزاری شکلی چه محتوایی آزمون ها بسیار موفق و خوب عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مطلوب آزمون استخدامی قوه قضاییه در فارس

برگزاری مطلوب آزمون استخدامی قوه قضاییه در فارس