مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-11سياسي

انتخاب مدیر شایسته حق مردم است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان امام جمعه زاهدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به تلاش برای تقویت ایمان دینی مردم، - اعتماد به نفس، اعتماد عمومی و نشر معارف اسلامی تاکید دارند افزود: مدیریت استان حق مردم است شرکت سهامی نیست اینگونه نبوده که افراد و جریان هایی بخواهند سهم خواهی کنند از اینرو انتظار است انسان های ارزشی، انقلابی و جهادی و توانمند براساس شایسته سالاری انتخاب شوند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه امروز زاهدان با اشاره به اهمیت ایجاد زمینه حضور گره گشای جوانان در مسائل مختلف گفت: از راه های تقوا و تحصیل آن تقویت ایمان مردم، اعتماد عمومی و زمینه سازی برای حضور جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی است.

وی بیان کرد: یکی از راه های رسیدن به تقوا دعا و مناجات با خداوند و پیروی از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و تبعیت از روش آنان است.

وی با اشاره به فرازهایی از صلوات شعبانیه خاطرنشان کرد: هر کس به کشتی پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) تمسک جوید نجات می یابد و هر کس که همراه آنان نباشد عقب می ماند و هلاک خواهد شد.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه اهل بیت فریادرس انسان های مضطر و بیچاره هستند و آن ها را به اذن الهی کمک می کنند ادامه داد: اهل بیت(ع) پنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مدیر شایسته حق مردم است

انتخاب مدیر شایسته حق مردم است