مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-11سياسي

مازندران رتبه اول تصادفات کشور را دارد


در استان مازندران تامین سلامت مردم برای ما بسیار مهم است.

متاسفانه اولین دلیل برای مخاطرات سلامت مردم این استان تصادفات و سوانح ترافیکی است و مازندران رتبه اول تصادفات کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر بهرام عین اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: متاسفانه میزان مرگ و میر مردم در استان مازندران، چندین برابر مرگ و میر کرونا است.

در این استان 99 پایگاه اورژانس جاده ای فعال است اما باید با برنامه ریزی و ارتقای فرهنگ رانندگی و ترافیکی از وقوع تصادفات پیشگیری کرد.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور، فرسوده و دارای قدمت 60 ساله است.

از پروژه بیمارستان جایگزین 160 تختخوابی نور بازدید کردیم و باید مشکلات آن حل و تکمیل شود تا به مردم این منطقه و گردشگران، خدمات مورد نیاز را ارائه کند همچنین تامین سی تی اسکن در شهرستان نور نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر بهداشت یادآور شد: مازندران باتوجه به پتانسیل طبیعی، می تواند قطب گردشگری سلامت شود و نیاز است که بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه مشارکت کند.

متاسفانه یکی از مشکلات استان مازندران، رشد جمعیت بسیار پایین و حرکت آن به سمت سالمندی است و رشد جمعیت در کشور بسیار کاهش یافته که یک خطر بزرگی است و باید در این زمینه، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران رتبه اول تصادفات کشور را دارد

مازندران رتبه اول تصادفات کشور را دارد