مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-11سياسي

«جهاد تبیین» و بودجه های بی نام و نشان؛ 1000 میلیارد تومانی که هدر نمی رود


نکته مهم در سخنان رهبری تأکید بر این است که «غالبا این بودجه ها هدر می رود».

جالب این که بلافاصله سخن گوی کمیسیون تلفیق هم اعلام می کند این بوجه حذف و رقم آن صرف حوزه کسب و کار و معیشت مردم می شود و این یعنی از همین حوزه ها می خواستند اختصاص دهند و اگر مخالفت .

- جهاد تبیین و بودجه های بی نام و نشان؛ 1000 میلیارد تومانی که هدر نمی رود نکته مهم در سخنان رهبری تأکید بر این است که غالبا این بودجه ها هدر می رود .

جالب این که بلافاصله سخن گوی کمیسیون تلفیق هم اعلام می کند این بوجه حذف و رقم آن صرف حوزه کسب و کار و معیشت مردم می شود و این یعنی از همین حوزه ها می خواستند اختصاص دهند و اگر مخالفت رهبری نبود چه بسا همایش ها برپا و کتاب ها منتشر می کردند و هر که برای این بودجه خوابی می دید.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- انتقاد صریح مقام معظم رهبری از تخصیص بودجه هنگفت به جهاد تبیین نشان می دهد پول زدگی چنان به لایه های محتلف جامعه رسوخ کرده که نمایندگان مجلس انقلابی برآن شدند بودجه سنگینی به موضوع جهاد تبیین اختصاص بدهند.

آیت الله خامنه ای اما صبح پنج شنبه 19 اسفند 1400 در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفتند: طبیعت این کار یک طبیعت غلطی است که یک بودجه سنگینی را بگذارند به عنوان جهاد تبیین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» و بودجه های بی نام و نشان؛ 1000 میلیارد تومانی که هدر نمی رود

«جهاد تبیین» و بودجه های بی نام و نشان؛ 1000 میلیارد تومانی که هدر نمی رود