مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-11سياسي

قول مساعد وزیر علوم برای معرفی دانشگاه سید جمال به عنوان قطب زبان های خارجی کشور


فرماندار اسدآباد از قول مساعد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای معرفی دانشگاه سید جمال به عنوان قطب زبان های خارجی کشور خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از قول مساعد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای معرفی دانشگاه سید جمال به عنوان قطب زبان های خارجی کشور خبر داد.

حسین علی شرکایی در جمع خبرنگاران و مدیران کانال های فضای مجازی شهرستان اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی سید جمال الدین اسدآبادی در شهرستان اسدآباد با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در روز هجدهم و وزیر علوم و وزیر فرهنگ و ارشاد و مسولین استانی در روز نوزدهم اسفند ره آورد و دستاورد قابل توجهی برای زادگاه سید جمال الدین اسدآبادی به همراه داشت.

وی گفت:با افتتاح و راه اندازی فاز دوم مرکز اسناد پژوهش های ملی سیدجمال در نوزدهم اسفند با حضور دکتر زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری قول مساعد و لازم برای اعطا مجوز جذب توسعه رشته های زبان خارجی و جذب هیات علمی منطبق با این رشته ها در دانشگاه سید جمال توسط وی داده شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین از تخصیص 400 میلیون تومان اعتبار برای مرکز اسناد سیدجمال الدین اسدآبادی و 200 میلیون تومان اعتبار برای آزمایشگاه شیمی دانشگاه سید جمال توسط وزیر علوم در این کنگره خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این وزیر علوم برای ایجاد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد وزیر علوم برای معرفی دانشگاه سید جمال به عنوان قطب زبان های خارجی کشور

قول مساعد وزیر علوم برای معرفی دانشگاه سید جمال به عنوان قطب زبان های خارجی کشور