مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-11سياسي

واکنش ایران در برابر هر تجاوزی بسیار سخت و دندان شکن خواهد بود


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه هر گونه تجاوز به کشور واکنش سخت و دندان شکن ایران را به دنبال دارد، گفت: این مهم مدیون قدرت نظامی بی نظیر و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستیم.

- ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر ضمن بیان اینکه ایران در حوزه های مختلف ازجمله علوم نظامی طی چند سال اخیر پیشرفت شگرفی داشته است، ابراز داشت: نمونه کوچکی از این دستاورد را می توان در پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور 2 طی این هفته نام برد.

وی بابیان اینکه ایران با این اقدام قدرت خود را به عرصه نمایش گذاشته است، افزود: امروز دشمن به خوبی می داند که گزینه های نظامی برای مقابله با ایران مؤثر نیست و از این عزت و سربلندی کشور می هراسد.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه هرگونه تجاوزی به کشور با واکنش بسیار سخت همراه خواهد بود، ابراز داشت: با توجه به اینکه دشمن به این امر به خوبی واقف است لذا از گزینه های دیگر وارد کارزار می شود تا بتواند به اهداف خود دست یابد که این خود هوشیاری و بیداری ملت ایران را می طلبد.

مهدوی نژاد بابیان اینکه دشمن امروز برای رویارویی با ایران به گزینه های دیگری ازجمله جنگ نرم روی آورده است، تصریح کرد: تنها راه مقابله با جنگ نرم جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران در برابر هر تجاوزی بسیار سخت و دندان شکن خواهد بود

واکنش ایران در برابر هر تجاوزی بسیار سخت و دندان شکن خواهد بود