مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-11سياسي

نمایندگان در کار اجرا دخالت نکنند/ لزوم استفاده از ظرفیت جوانان


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نمایندگان در کار اجرا دخالت نکنند، بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان از سوی مسئولان تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه همه کسانی که در انتظار فرج امام عصر (عج) هستند، باید ایمان و عمل صالح که همان تقوا و خویشتن داری است را در برنامه عمر خود داشته باشند.

ضرورت احسان و مواسات در ایام پایانی سال وی با تاکید بر اینکه خداوند وعده داده به کسانی که ایمان آورده اند و عمل صالح انجام داده اند که حاکم بر روی زمین باشند عنوان کرد: حاکمیت خدا بر روی زمین در سایه ایمان، عمل صالح و تقوا است، خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی فرا می خوانم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سالی که گذشت بیماری و ویروس کرونا آزمون بزرگی برای ملت ایران و طبقات مختلف هم در کشور و هم در استان بود گفت: دانشگاه های علوم پزشکی و کادر درمانی که طیف وسیعی بودند، در اوج این افتخار بوده و هستند که جان و سلامت خودشان را در خدمت گذاری به مردم قرار دادند.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: البته مجموعه هایی هم به داوطلبانه این جمع کادر درمانی و طیف وسیع اضافه شدند که خارج از مجموعه درمانی بودند، اما به میدان آمدند، نمی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان در کار اجرا دخالت نکنند/ لزوم استفاده از ظرفیت جوانان

نمایندگان در کار اجرا دخالت نکنند/ لزوم استفاده از ظرفیت جوانان