مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-11سياسي

تربیت معنوی دانشجویان از رسالت های اصلی دانشگاه هاست


رییس دانشگاه کردستان با تأکید بر اینکه ارزش ها، معنویات و باورها برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: براین اساس پرورش و تربیت معنوی دانشجویان از رسالت های اصلی دانشگاه های کشور است.

- رحمت صادقی،امروز جمعه(20اسفندماه) در مراسم اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی استان کردستان، اظهار کرد: آخرین اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی ما در سال 97 بود و بعد از آن تا کنون به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این رویداد مبارک نبود.

وی افزود: خوشبختانه امسال با کم رنگ شدن ویروس کرونا و مجوز ستاد مقابله با کرونا اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی آغاز شده و شور و اشتیاق روزهای پایانی سال در دانشگاه های دوباره ایجاد شده است.

رییس دانشگاه کردستان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس بسیاری ایثار، فداکاری، رفاقت، برادری و دوستی های واقعی روی داد، اما بخش اعظم زوایای معنوی این دوران بعد از گذشت 30 سال از پایان جنگ هنوز ناشناخته مانده است.

وی با تأکید بر اینکه درس های دوران دفاع مقدس باید بیشتر برای جوانان و نسل آینده کشور تبیین شود، ادامه داد: اعتقادات فرهنگی، مذهبی و دینی جوانان ایران اسلامی امروز در معرض تهدید انواع تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت معنوی دانشجویان از رسالت های اصلی دانشگاه هاست

تربیت معنوی دانشجویان از رسالت های اصلی دانشگاه هاست