مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-11سياسي

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا یک افتخار ملی است


امام جمعه بجنورد پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا را یک افتخار ملی عنوان کرد و گفت: نخستین کشور مسلمان که به فناوری فضایی دست یافته ایران است.

- ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: حوادث مختلف و فتنه ها، اقتدار ملی را خدشه دار نمی کنند اما در این حوزه باید به دشمن شناسی توجه داشته باشیم.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: ملت ما همیشه در خنثی کردن فتنه دشمنان چند قدم جلوتر از سایر ملت ها است و باید قدر این نعمت و ظرفیت را دانست و برای رفع مشکلات تلاش کرد.

وی افزود: قصه حمله روسیه به اوکراین چندین درس عبرت داشت که یکی از آن ها این است که نمی شود به نظام های استکباری اعتماد کرد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه اکنون نمی خواهیم درباره اینکه حق یا باطل کدام یک از این دو کشور است صحبت کنیم، ادامه داد: مسئله اصلی دیگر این است که اگر مردم در صحنه باشند و دل به نظام دهند و نگاه اعتقادی نیز داشته باشند قطعاً نظام را نجات می دهند.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: نگاه تبعیض آلودی که قدیم در جهان عرب حاکم بود اکنون به نوعی دیگر در غرب شیوع پیدا کرده است و این نگاه تبعیض آلود در تصمیمات و اقدامات بسیاری از کشورهای غربی نمایان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا یک افتخار ملی است

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا یک افتخار ملی است