مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-11سياسي

تاکید امام جمعه ایلام بر ضرورت برداشتن موانع از پیش روی جوانان خلاق


خیلی از جوانان ما به دلیل کم محبتی و کم توجهی که به آنان شده  و ظرفیتی  که در اختیارشان قرار نگرفته است، مهاجرت کرده اند.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت:خیلی از جوانان ما به دلیل کم محبتی و کم توجهی که به آنان شده  و ظرفیتی  که در اختیارشان قرار نگرفته است، مهاجرت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و مصلح جهانی حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: یکی از وظایفی که ما به عنوان شیعه داریم اعتقاد به امام دوازدهم، امام حی و ناظر بر اعمال ما است که توان و ادارک روییت جمال نورانی اش را نداریم، انتظار است.

وی با بیان اینکه این وعده الهی است که حضرت حجت(عج) ظهور خواهد کرد و منتظر بودن آن حضرت شرایط و آدابی دارد، گفت: کسی که منتظر مصلح است باید خودش صالح بوده و سنخیت با امام زمان(عج) داشته باشد، امام زمان(عج) از ما می خواهد بنده خدا باشیم و نه بند شیطان، از معاصی و گناهان و از اختلاف و کینه دوری کنیم و اگر می خواهیم منتظر واقعی باشیم باید در راه اصلاح خود گام برداریم.

امام جمعه ایلام با اشاره به میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: حضرت علی اکبر(ع) جوانی که مجاهد و شهید در راه خدا است، به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه ایلام بر ضرورت برداشتن موانع از پیش روی جوانان خلاق

تاکید امام جمعه ایلام بر ضرورت برداشتن موانع از پیش روی جوانان خلاق