مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-11سياسي

مجلس خبرگان رهبری بر رفع فقر و اصلاح معیشت در جامعه تاکید دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مجلس خبرگان رهبری در هفته اخیر با انتشار بیانیه ای خواستار رفع فقر و اصلاح معیشت جامعه شده است.

- ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اشاره به بیانیه نهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که مجلس خبرگان نیز در نشست این هفته خود در حضور رییس جمهور تماماً بر رفع فقر و اصلاح معیشت تمرکز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رر بیانیه اختتامیه مجلس خبرگان به طور خاص بر این مسئله تاکید شد وهیچ تردیدی نداریم که با درایت و مدیریت صحیح و با استفاده از توانمندی داخلی دولت می تواند در شب عید شادی و نشاط را جایگزین نگرانی ها و محرومیت ها مخصوصاً در قشر آسیب پذیر کند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به رویدادهای اخیر جنگ روسیه با اوکراین گفت: دنیا در روزگار ما عطش فوق العاده برای حضور حضرت ولی عصر (عج) پیدا کرده است در این روزگار آنچه ارزش ندارد خون انسان ها و کرامت انسان ها است.

عاملی بیان کرد: اگر آمریکا و اروپا یک کلمه به روسیه می گفتند که ما بنا نداریم اوکراین به ناتو ملحق شود این جنگ خانمان سوز اتفاق نمی افتاد این همه انسان بی گناه، زن و بچه های مظلوم و ابریا کشته نمی شدند این همه زیر ساخت ها از بین نمی رفت کشور اوکراین تا پنجاه سال دیگر خودش را پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس خبرگان رهبری بر رفع فقر و اصلاح معیشت در جامعه تاکید دارد

مجلس خبرگان رهبری بر رفع فقر و اصلاح معیشت در جامعه تاکید دارد