مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-11سياسي

جهادتبین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است


راه مقابله با جنگ نرم پیچیده دشمن، جهاد تبیین، روشنگری و بیان حقیقت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان حجت الاسلام محمودنورپور امام جمعه  گلستان،در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر گلستان که در مصلی این شهر و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی حاکم بر دنیا ،تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن، جهادتبیین است.

حجت السلام نور پور با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با اشاره به حدیثی از حضرت  امام حسین(ع)، افزود: ممسوس یعنی شیفته، یعنی کسی که از خود بریده و به خدا وصل شده و همه قدرتها را غرق در قدرت خدا بداند، یعنی کسی که همه صفات و کمالاتش خدایی است که این مسئله، اوج عظمت و کمالات حضرت علی اکبر را نشان می دهد.

  وی بیان کرد: به شهادت و اقرار امام حسین(ع)، حضرت علی اکبر(ع)، آینه تمام نمای ظاهر و باطن رسول الله بوده، لذا بسیار خوش چهره و خوش اخلاق بوده است، برای جوانان عزیز بسی مایه افتخار است که چنین روزی را روز جوان نامیده اند، راه و رمز علی اکبری بودن، دینداری و عقلانیت و مخالفت با هوا و هوس است.

امام جمعه گلستان با گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز شهدا، تاکید کرد: شهدا عند ربهم یرزقون اند، به ما و بزرگداشت های ما نیازی ندارند بلکه ما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادتبین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است

جهادتبین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است