مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-11سياسي

با آزاد سازی سواحل باید تاسیسات خدماتی برای مردم فراهم شود


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه هدف از آزادی سواحل دسترسی مردم به دریا و ساحل است، گفت: با آزادسازی سواحل باید تاسیسات خدماتی برای مردم فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامسر، عزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از مجموعه دهکده ساحلی رامسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رامسر، تنکابن و عباس آباد موقعیت ویژه و کم نظیر در جاذبه های گردشگری و طبیعت خدادادی از جمله دریا و جنگل را دارد.

  وی با بیان اینکه در استان مازندران بیش از 200 پروژه نیمه کاره وجود دارد، اظهار کرد: البته این پروژه ها فعال هستند و 26 هزار میلیاردتومان برای همه مجموعه ها اعتبار نیاز است که سعی می کنیم اولویت ها را تعیین کنیم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بودجه اختصاصی حاصل از این سفر اشاره کرد و افزود: وضع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بحث تسهیلات بسیار خوب است و برای بخش خصوصی که در این حوزه در حال سرمایه گذاری است از تبصره 18 مجلس برای تسهیلات استفاده می شود.

وی به امضای تفاهم نامه جدید با صندوق توسعه ملی اشاره و بیان کرد: 6 هزار میلیارد از صندوق توسعه ملی با ویژگی های خاص مبنی بر اینکه شخص یک بار از تسهیلات استفاده کرده و برای بار دوم هم تسهیلات در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آزاد سازی سواحل باید تاسیسات خدماتی برای مردم فراهم شود

با آزاد سازی سواحل باید تاسیسات خدماتی برای مردم فراهم شود