مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-11سياسي

پاسداشت مقام شهدا با شعار و پوستر محقق نمی شود، عمل لازم است


پاسداشت مقام شهدا تنها به شعار و پوستر و بنر نیست، باید باور داشته باشیم هر چه داریم و هر که هستیم از شهداست، مالک صندلی و مایه آسایش ما شهدا هستند و همه ما جیره خواران شهدا هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک،  حجت الاسلام اسماعیلی خطیب نمازجمعه شهرستان قرچک در خطبه های این هفته شهرستان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت در خصوص فرمان امام  (ره)  به تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: قدرت نظام جمهوری اسلامی شهداء هستند، سرمایه نظام، خانواده معظم شهدا صاحبان اصلی نظام هستند.

وی افزود: پاسداشت مقام شهداء تنها به شعار و پوستر وبنر نیست، باید باور داشته باشیم هر چه داریم و هر که هستیم از شهداست، مالک صندلی های مدیریتی و آسایش ما شهدا هستند.

امام جمعه در خصوص ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: به راحتی از این نسل آماده و پاک نگذریم، جوانان باید با همت و اراده و آموزش های مختلف فنی از بهترین زمان عمرشان بهره ببرند، جوانی فصل ناب جهاد است، بویژه جهاد اکبر، اصلی ترین مشخصه حیاتی علی اکبر، حیات توحیدی بود، حیات توحیدی محصول مبارزه با نفس است، بهترین جوان ها را ما داریم، جوانانی که در همه عرصه ها خوب درخشیدند، هم عده ای خودشان قدرشان را دانستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت مقام شهدا با شعار و پوستر محقق نمی شود، عمل لازم است

پاسداشت مقام شهدا با شعار و پوستر محقق نمی شود، عمل لازم است