مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-11سياسي

بوستان شهدای گمنام زینبیه در منطقه 13 افتتاح شد


پنجمین جشنواره شهید باکری، روز جمعه 20 اسفند 1400 با افتتاح بوستان شهدای گمنام زینبیه و کاشت نهال به یاد شهدا در منطقه 13 برگزار شد.

- ، همزمان با پنجمین روز از جشنواره شهید باکری در منطقه 13 و به مناسبت هفته منابع طبیعی، بوستان شهدای گمنام زینبیه با حضور نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی احمدی شهردار منطقه 13، امیر مشایخی فرمانده پادگان آموزشی 01 و مسئولان شهرک زینبیه و جمعی از شهروندان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ابتدای این مراسم، ضمن گل افشانی مزار شهدای گمنام شهرک زینبیه، شرکت کنندگان به مقام شامخ شهدا، ادای احترام نمودند و تندیس این جشنواره توسط معاون امور مناطق شهرداری تهران رونمایی شد.

در ادامه، مسئولان با کاشت دو نهال سرو سدروس و 50 اصله نهال میوه و پهن برگ به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، در جوار مقبره شهدای گمنام شهرک زینبیه، یاد رشادت های این شهدا را گرامی داشتند.

همچنین، ایستگاه هایی نیز با عنوان محیط زیست، پسماند، فضای سبز، نقاشی کودکان، سلامت، سامانه مدیریت شهری 137 و یادواره شهدا، به شهروندان و مراجعه کنندگان خدمات مختلفی ارائه کردند.

بوستان شهدای گمنام شهرک زینبیه منطقه 13 در 700 متر مربع احداث و به آبنما و مبلمان شهری تجهیز و مزین به فرش گل و صد نهال و درخت از سوی معاونت خدمات شهری و محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان شهدای گمنام زینبیه در منطقه 13 افتتاح شد

بوستان شهدای گمنام زینبیه در منطقه 13 افتتاح شد