مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-11سياسي

مجلس بودجه هزار میلیاردی را به شکست انحصار خودروسازان تخصیص دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه همگان به رعایت تقوا در گفتار و عمل به اذکار و ادعیه ماه مبارک شعبان به ویژه مناجات شعبانیه و توجه به توبه اشاره کرد.

وی در بخشی از خطبه از فرماندار شهرستان رباط کریم برای برقراری میز خدمت ادارات برای رفع مشکلات مردم در پایان سال در صحن نماز جمعه و مدیریت توزیع کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال تقدیر کرد و افزود: امیدواریم میز خدمت در نماز جمعه همچنان ادامه داشته باشد.

امام جمعه پرند با توجه به پایان سال و نیاز مردم به تهیه و توزیع کالاهای اساسی گفت: روز گذشته جلسه ای با فرماندار، دادستان و سایر مسئولان شهر و شهرستان برای تهیه و مدیریت توزیع کالاهای اساسی برگزار شد که مصوبات خوبی داشت که ان شاءالله به خوبی رقم بخورد.

وی به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: بنا به فرمایش رهبری دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب ساختار دولت مردمی و فشار به وزرا، استانداران و فرمانداران زیبنده مجلس انقلابی نیست .

حجت الاسلام کاظمی در پایان به برداشت غلط نخبگان و تصویب بودجه 1000 میلیاردی جهاد تبیین از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: طبق تذکر مقام معظم رهبری تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بودجه هزار میلیاردی را به شکست انحصار خودروسازان تخصیص دهد

مجلس بودجه هزار میلیاردی را به شکست انحصار خودروسازان تخصیص دهد