مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-11اقتصادي

دلایل گرانی سفر عراق و سوریه


در بسیاری سفرهای سیاحتی که در کشورهای دیگر انجام می شود، پروازها به صورت چارتری است و یا این که هتل ها از سوی بخش خصوصی اجاره می شود که موجب شکسته شدن و کاهش قیمت ها می شود، - درحالی که در سفر عتبات عالیات عراق این شرایط را نداریم و پروازهای چارتر در اختیار سازمان حج و زیارت نیست، به عنوان سازمان حج و زیارت دنبال تسهیل این شرایط هستیم.

رییس سازمان حج و زیارت دلایل هزینه بالای سفر زیارتی به عراق و سوریه در مقایسه با سفر سیاحتی به کشورهای دیگر را تشریح کرد و درباره بسته بودن مرز زمینی عراق به روی زائران و همچنین سفر حج و عمره پس از لغو محدودیت های کرونا در عربستان توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصادق حسینی در توضیح چرایی هزینه بالای سفر به عراق و سوریه که در حدود 9 میلیون تومان برای هر نفر است، 60 درصد هزینه این سفرها را به پرواز، حمل و نقل و هتل ها مربوط دانست و با این امیدواری که شورای عالی حج و زیارت به ریاستِ رییس جمهور تا پایان سال تشکیل شود، گفت: تمام تلاش خود را برای بهبود امر زیارت و کاهش هزینه های سفرهای زیارتی انجام خواهیم داد.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: در بسیاری سفرهای سیاحتی که در کشورهای دیگر انجام می شود، پروازها به صورت چارتری است و یا این که هتل ها از سوی بخش خصوصی اجاره می شود که موجب شکسته شدن و کاهش قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل گرانی سفر عراق و سوریه

دلایل گرانی سفر عراق و سوریه