مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-11بين الملل

علی باقری راهی فرودگاه وین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) به منظور رفع تحریم های آمریکا عصر امروز (جمعه) در پی اعلام وقفه در هشتمین دور مذاکرات در وین راهی .

- علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران بعد از اعلام وقفه در مذاکرات وین هتل محل اقامتش را ترک کرد و راهی فرودگاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) به منظور رفع تحریم های آمریکا عصر امروز (جمعه) در پی اعلام وقفه در هشتمین دور مذاکرات در وین راهی فرودگاه وین شد تا اتریش را ترک کند.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه نیز که در وین حضور داشت به همراه باقری هتل محل اقامتش را ترک کرد تا برای بازگشت به تهران به فرودگاه برود.

جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ظهر امروز از ضرورت وقفه در مذاکرات به دلیل آنچه عامل خارجی از آن نام برد خبر داد و در این زمینه در توییتی نوشت: به دلیل عوامل خارجی به وقفه در گفتگو های وین نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری راهی فرودگاه وین شد

علی باقری راهی فرودگاه وین شد