مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-11سياسي

بیش از 1500 نفر زائر از استان اردبیل عازم راهیان نور می شوند


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بیش از 1500 نفر زائر از سراسر استان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب کاروان های راهیان نور بیش از 1500 نفر از آحاد و اقشار مختلف مردم استان اردبیل در پنج مرحله عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

وی افزود: اعزام کاروان های بسیج دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب از فردا 21 اسفندماه در استان شروع می شود و اعزام کاروان ها تا 6 فروردین سال بعد تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: زائرین به مدت 5 روز از یادمان های طلاییه، اروندکنار، شلمچه، هویزه، دهلاویه، فکه و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید می کنند.

محمدی اصل ادامه داد: ثبت نام از طریق مراجعه به پایگاه های مقاومت و حوزه های بسیج در سراسر استان انجام می گیرد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اعزام ها مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

وی گفت: اعزام خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب با خودروهای شخصی از تاریخ 27 اسفندماه الی 5 فرودین 1401 از طریق ثبت نام در سامانه ره نور انجام می گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: در لحظه تحویل سال نیز بسیجیان گردان های امام حسین(ع) تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 نفر زائر از استان اردبیل عازم راهیان نور می شوند

بیش از 1500 نفر زائر از استان اردبیل عازم راهیان نور می شوند