مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-11اقتصادي

تشریح بیش از 50 اقدام مثبت مجلس در اصلاح لایحه بودجه 1401 توسط رییس مرکز پژوهشها


نگاهداری رییس مرکز پژوهشهای مجلس در مصاحبه ای 53 اقدام مثبت و سازنده مجلس یازدهم را در خصوص لایحه بودجه 1401 دولت را تبیین و تشریح کرد.

- نگاهداری رییس مرکز پژوهشهای مجلس در مصاحبه ای 53 اقدام مثبت و سازنده مجلس یازدهم را در خصوص لایحه بودجه 1401 دولت را تبیین و تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خصوص اصلاحات اعمال شده بر روی تبصره 1 لایحه که به موضوع نفت و روابط مالی آن با دولت و صندوق توسعه ملی می پردازد، وی جلوگیری از اتلاف منابع کشور از طریق جمع آوری و بازیافت گازهای مشعل، ارتقاء حمل و نقل عمومی تا سقف 10 هزار میلیارد تومان از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی و استفاده از منابع حاصل از صرفه جویی انرژی، تکلیف به دولت جهت اصلاح رابطه مالی شرکت ملی نفت و دولت به جای تعیین سهم ثابت 14.

5 درصد با هدف جلوگیری از برداشت غیر صیانتی و خام فروشی در شرکت ملی نفت، تسهیل و تسریع پیشبرد راهبرد بی اثر کردن تحریم از طریق رفع موانع احداث پتروپالایشگاه ها،ساماندهی به ارز ترجیحی جهت حذف مفاسد آن و هم چنین جبران زیان مصرف کالاهای اساسی برای خانوارها، ممنوعیت دولت و دستگاه های موضوع ماده 5 قانون خدمت کشوری به تخصیص، فروش، تهاتر و یا مبادله منابع ارزی به غیر از نرخ سامانه معاملات الکترونیکی(ای تی اس) مهمترین موارد ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح بیش از 50 اقدام مثبت مجلس در اصلاح لایحه بودجه 1401 توسط رییس مرکز پژوهشها

تشریح بیش از 50 اقدام مثبت مجلس در اصلاح لایحه بودجه 1401 توسط رییس مرکز پژوهشها