مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-11اقتصادي

سلامت مردم «سروک» در خطر/بهداشت محیط چکاره است؟+تصاویر


انباشت زباله ها در جداول آب کشاورزی سروک در حالی است که این نقطه یکی از مناطق خوش نشین و به عبارتی بالای شهر یاسوج بوده که صدها میلیارد تومان هزینه ساخت منازل مسکونی لاکچری در آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای مختلف به خصوص یاسوج بی توجهی به سلامت و بهداشت مردم است.

در همه نقاط و فضاها و اماکنی که مردم رفت و آمد دارند به خصوص اماکن گردشگری ردپایی از زباله وجود دارد و ادارات متولی کمتر به فکر سلامت و بهداشت مردم هستند.

جولان زباله ها از کوه و دشت گرفته تا چشمه و رودخانه و جداول کشاورزی به وفور در همه جای استان دیده می شود.

در یکی از موارد جدول آب کشاورزی منطقه سروک یاسوج منظره بسیار زشت و نازیبایی ترسیم شده که بدتر از آن تهدید جدی سلامت مردم است.

بنا به گفته برخی از اهالی منطقه، انباشت زباله در جداول آب کشاورزی در فصولی از سال بوی مشمئز کننده را متصاعد کرده و مردم سوک از این بوی نامطبوع به ستوه آمده اند.

انباشت زباله ها در جداول آب کشاورزی سروک در حالی است که این نقطه یکی از مناطق خوش نشین و به عبارتی بالای شهر یاسوج بوده که صدها میلیارد تومان هزینه ساخت منازل مسکونی لاکچری در آن شده و بیشتر ثروتمندان یاسوجی و غیر یاسوجی و غیر بومی استان در این منطقه برای سکونت سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم «سروک» در خطر/بهداشت محیط چکاره است؟+تصاویر

سلامت مردم «سروک» در خطر/بهداشت محیط چکاره است؟+تصاویر