مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-11سياسي

رییسی: آینده کشور را درخشان و امیدوار می بینیم


کارهایی که در حال انجام است برای افزایش رفاه مردم با جدیت دنبال خواهد شد.

- رییس جمهور گفت:آینده کشور را درخشان و امیدوار می بینیم و کارهایی که در حال انجام است برای افزایش رفاه مردم با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ابراهیم رییسی عصر جمعه در دیدار نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم مازندران در ساری افزود: سفر ما همراه شد با شرایط کرونایی و امکان دیدارهای مردمی در جای جای استان وجود ندارد و از این بابت از مردم شریف استان مازندران عذرخواهی می کنم و از این تریبون به آحاد مردم به ویژه خانواده معظم شهدا عرض سلام و احترام دارم.

رییسی خاطرنشان کرد: علما و روحانیون بزرگی در مازندران از جمله آیت الله کوهستانی، علامه ابن شهرآشوب، علامه حسن زاده آملی و همچنین پاسداران باعظمتی و دانشمندان نام آور هستند و به آنان افتخار می کنیم.

رییس جمهور با اظهار این که نظام مسائل استان باید تعریف و تثبیت شود و راهکارهای برون رفت از مشکلات بهره گیری از دیدگاه های دانشگاهیان است، اظهار داشت: بودن دانشگاه در کنار محیط زیست، جنگل، اقتصاد معدن، صنعت، کشاورزی و ده ها طرح عمرانی و اقتصادی دیگر در مازندران مورد تاکید است که استاندار نشست های نخبگانی را با جامعه علمی و دیگر اقشار برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آینده کشور را درخشان و امیدوار می بینیم

رییسی: آینده کشور را درخشان و امیدوار می بینیم